Η βιομηχανία του περιττού

Όλα θα τα περίμενε κανείς από την κοινωνία μας, αλλά όχι και αυτό. Στο σημείο που έχει φτάσει σήμερα ο καταναλωτισμός, ο άνθρωπος οδηγείται όχι μόνο στο να ζητάει καινούρια και περιττά πράγματα, αλλά και η περίφημη "βιομηχανία του περιττού" να του το προσφέρει.

Σε τέτοιο σημείο έχει φτάσει η ανθρώπινη ανάγκη για επιβεβαίωση, για ταύτιση με τα λαμπερά, δυναμικά πρότυπα της ShowBiz, που χιλιάδες καταναλωτές, αν και δεν το παρήγγειλαν, έσπευσαν αμέσων να προμηθευτούν ένα νέο προϊόν, σύμβολο μιας υποτιθέμενης, αλλά σε κάθε περίπτωση ανύπαρκτης δυναμικής προσωπικότητας.

Αυτό το προϊόν, δεν είναι άλλο, από το περίφημο σπρέι λάσπης. Σωστά ακούσατε, σπρέι λάσπης. Κι αν αναρωτιέστε σε τι χρησημεύει, η απάντηση είναι απλή. Η χρήση του δεν είναι άλλη από την επικάλυψη των επίμαχων σημείων της λαμαρίνας των τετρακίνητων αυτοκινήτων, που οι ιδιοκτήτες τους μην έχοντας τον χρόνο ή την διάθεση να τα χρησιμοποιήσουν για το λόγο που φτιάχτηκαν, τα ψεκάζουν για να δείξουν στην γειτονιά πως καταφέρνουν να τα χρησιμοποιήσουν στο χώρο και στον χρόνο για τον οποίο προορίζονται.

Όλα αυτά μας ήλθαν στο μυαλό όταν είδαμε για μια ακόμα φορά τις ουρές που σχηματίστηκαν για την απόκτηση του καινούριου iphone. Τόσο πολύ το χρειαζόντουσαν που έπρεπε να στηθούν μέρες στην ουρά για να το αποκτήσουν;